Kwaliteit

IHcT zet maximaal in op kwaliteit zodat aan alle kwaliteitsvoorwaarden die essentieel zijn om aan  transport tussen zorginstellingen voldaan kan worden.

Elk transport gebeurt conform de wettelijke voorschriften en volgens de kwaliteitsvereisten die voor het specifieke staal/productniveau aangewezen zijn (temperatuur, verpakking, opslag, … ).

  • track&trace op staal/productniveau van start tot aankomst
  • conditionering tijdens transport (15°-25°)
  • ‘opslaan’ van alle gegevens voor kwaliteitsdoeleinden in overzichtelijke online database
  • online platform (web-based) voor aanmaken, opvolging en beheren van de orders
  • Nederlandstalige chauffeurs
  • service-center i.k.v klachtenbeheer
  • ophalen en afleveren op locatie (door-to-door)
  • orderconfirmatie en notificatie (zelf aftekenen van de transporteenheid wordt aangeboden)
  • mogelijkheid om de inhoud van de transporteenheid in kaart te brengen (via scanning of tekstveld)
  • Aangepast wagenpark

Interessant: IHcT heeft een SLA-template uitgewerkt die tot doel heeft onze afspraken vast te leggen om de kwaliteitsborging van de zendingen te garanderen en de samenwerking optimaal te laten verlopen. Het staat u uiteraard vrij om deze te gebruiken.